Korting op beheer Google Ads

Korting op beheer Google Ads

oktober 5, 2019 0 Door admin

De gorilla van de 800-pond zoekmachine is weer bezig, dingen in de virtuele wereld te schudden. Deze keer vergroot het het bereik van AdWords – zijn contextueel advertentiesysteem van miljard dollar – naar mobiele apparaten.

Het nieuwe Mobile Ads-systeem van Google levert twee korte regels tekst en een derde regel met een bestemmings-URL (en een optionele ‘bel’-link die het bedrijf van de adverteerder belt) naar mobiele telefoons en draadloze PDA’s. De op tekst gebaseerde advertentie kan worden gebruikt om mobiele gebruikers in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Japan en Duitsland te targeten.

Vanuit het perspectief van een adverteerder worden mobiele advertenties gebruikt in combinatie met AdWords. Dus wanneer iemand Google zoekt vanaf een pc, wordt de AdWords-advertentie van de adverteerder weergegeven, maar wanneer er op een mobiel apparaat wordt gezocht, wordt de mobiele advertentie weergegeven. De adverteerder moet een mobiele website of bestemmingspagina hebben (geschreven in XHTML, WML of CHTML), maar in theorie kunnen mobiele advertenties eenvoudig worden gebruikt om het telefoonnummer van een lokaal bedrijf voor mobiele gebruikers te plaatsen.

Nu kunnen adverteerders in de woonplaats mobiele advertenties gebruiken om potentiële consumenten te lokken om lokale en vooral impulsaankopen te doen.

Stel je een winkel voor die op tijd gebaseerde nabuurschapskorting van 50% adverteert aan lokale mobiele gebruikers, die op hun beurt laten vallen wat ze doen en naar de winkel van de adverteerder gaan om een ​​aankoop te doen. Denk aan de mogelijkheden voor buurtbedrijven.

Google Ads is een enorme stap voor locatiegebaseerde services.

Het is natuurlijk niet zo goed als een geavanceerde locatiegebaseerde service die ingebedde chiptechnologie gebruikt om abonnees gerichte kortingen te sturen op basis van de nabijheid van een winkel, maar het is niettemin geweldig dat mobiele advertenties mobiele gebruikers kunnen verleiden om locatiegebaseerde aanbiedingen te doen.

Er zijn echter enkele algemene beperkingen.

Ten eerste zouden zelfs de meest briljante auteursrechten / marketeers moeilijk onder druk komen te staan ​​om “motivatie” in slechts twee regels tekst met elk 12 tekens te persen. Ten tweede zijn mobiele apparaten mogelijk niet bevorderlijk voor het soort analyse ter plaatse dat de meesten van ons doen wanneer een aanbieding ons interesseert. We openen een andere browser om te zoeken naar alternatieven, beoordelingen, concurrenten, kortingsbonnen en andere dingen om het aanbod te evalueren – en zelfs een bladwijzer voor de site van de adverteerder voor vervolgevaluatie. Ten derde kunnen e-commerce uitchecksystemen mobiele aankopen voorkomen of frustreren.

Bovendien lijken mensen mobiele zoekopdrachten vooral te gebruiken voor amusement en om verveling te verminderen. Dus ze zouden op zoek zijn naar dingen zoals informatie over beroemdheden, grappen, horoscopen, games, sport, technische info en beltonen. Inderdaad, ten minste één belangrijke studie van mobiel zoekgedrag (door Google, Columbia University en Carnegie Mellon University) ondersteunt deze theorie, wat aangeeft dat veel zoekopdrachten op mobiele telefoons betrekking hebben op informatie over volwassenen, entertainment en technologie. Hoewel er aanwijzingen zijn dat gebruikers van draadloze PDA’s vaak zoeken naar ‘lokale services’, ben ik niet zeker of het verstandig is om aan te nemen dat ze ook aankopen doen of lokale verkopers bezoeken als gevolg van een zoekopdracht.

Dus, waar laat dat ons overijverige web-eigenaren?

Als u een website heeft die ‘plakkerige’ mobiele inhoud biedt, kunt u overwegen de optie Mobiele advertentie te selecteren de volgende keer dat u een AdWords-campagne uitvoert. Als u geen mobiele inhoud aanbiedt, zou u dit misschien kunnen gebruiken als een kans om een ​​mobiel-compatibele website of bestemmingspagina te krijgen.

U kunt echter het gebruik van mobiele advertenties uitstellen als u een op e-commerce gebaseerde service wilt promoten – en vooral een niet-impulsieve service!

Wist u dat linkbuilding een goed alternatief is voor google Ads